Θέλομε να γίνωμεν ελεύθεροι και όχι να λεγόμεθα ελεύθεροι

ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ 26-12-1848

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΠΟΙΗΜΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕΙΣΜΩΝ 2014


Όταν  μετά  τους  σεισμούς  ρώτησα  έναν
φίλο  αν  έπαθε  ζημιές στο  σπίτι  του στην
Παλλική  μου απάντησε  περίπου έτσι
  
 ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Σπίτι  μου όμορφο  αγαπημένο
πάνω  σου έβαλλα ψυχή και χρήμα
δεν  είναι  πες  μου  μεγάλο  κρίμα
έτσι  που στέκεσαι σακατεμένο

Κόποι  χρόνων  πάνω  σε  σένα
δουλειά  σε  πλοία,  σ  ωκεανούς
στους  αφιλόξενους και μακρινούς
μιας  ζωής  όνειρα  γύρω  ριγμένα

Όσο  μεγάλωνα  πάντα  ποθούσα
πλοία  να  βλέπω  απ  την  στεριά
να  λύνουν  κάβους  για  μακριά
εγώ  κοντά  σου  μόνο  να  ζούσα

Όλα  όμως  άλλαξαν σε  μια  στιγμή
όμορφο  απόγευμα  την  Κυριακή
σεισμού   μανία  έφτασε  εκεί
σοβάδες  τούβλα  σωροί  στην  γη

Πάνω στις πληγές σου άγρια παίζουν 
Άρχοντες,  άσπλαχνοι,  πολιτικοί
λόγια,  όλο λόγια,  χωρίς  ντροπή
και  με  τις πράξεις όλους εμπαίζουν

Παιδικά μου χρόνια σημαδεμένα
παντού ερείπια μπάζα  βουνά
τώρα  που  γέρασα πάλι  ξανά
πίσω  γυρίσαμε στα  περασμένα

Πέστε  μου  δύναμη  πως  θ  αποκτήσω
Χρόνια, φορτίο  βαρύ,  στην  πλάτη 
πως  να  διασχίσω  μήκη  και  πλάτη
πάλι  σπιτάκι  μου  για  να  σε  κτίσω
ΝΙΚΟΣ Θ   ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2014
ΥΓ
Το  ποίημα  που  έγραψα  είναι  αφιερωμένο
στους  ναυτικούς  απ  το  νησί  το  πολυκουνημένο  
Πιστεύω  πως και  αύριο  απ  την  αρχή  αν αρχίζαμε
και  πάλι  στην  Κεφαλονιά  το  σπίτι  μας  θα  κτίζαμε 




2 σχόλια:

New York είπε...

AYTA KAIXEIROTERA OPOS EIDA FOTOGRAFIES

Σ Μ είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ