Θέλομε να γίνωμεν ελεύθεροι και όχι να λεγόμεθα ελεύθεροι

ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ 26-12-1848

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΤΙ ΕΥΧΕΣ

 Προτιμώ αντί ευχές για το νέον έτος 2015 να δώσω σε όλους τους φίλους και φίλες μου δύο όπλα και αυτά από δεύτερο χέρι.
   Το πρώτο μου το έδωσε δύο ή τρία χρόνια πριν ο Μανώλης Γλέζος σε μια ομιλία του στα Βριλήσσια. Μου (-μας) είπε δηλαδή, ότι ο χρόνος εργασίας που απαιτείται σήμερα από τον ενεργό πληθυσμό του πλανήτη για να ζούμε όλοι καλά, ανέρχεται σε δύο (2) λεπτά ημερησίως! Καλά διαβάζετε. Δύο λεπτά ή αν αγαπάτε τον πληθυντικό εκατόν είκοσι (120) δεπτερόλεπτα. Έχω κάθε λόγο να τον πιστεύω από τις γνώσεις του στη Λογιστική. Νομίζω, πως ξέρει να λογαριάζει σωστά. Για επιβεβαίωση μπορεί κανείς να ρωτήσει και τον οικονομολόγο κύριο Χορστ Ρά'ι'χενμπαχ που του πρόσφερε στο σπίτι του καφέ.
   Το δεύτερο όπλο, καινούργιο αυτό πρόσφατο, μου το έδωσε ένας δημοσιογράφος στην Εφημερίδα των Συντακτών ο Περικλής Κοροβέσης, όπου στην εβδομαδιαία στήλη του την 13η Δεκεμβρίου 2014 πρότεινε παράλληλα με τον κατώτατο εγγυημένο μισθό να ορισθεί και ένας ανώτατος, τον οποίο αυθαίρετα όρισε στις πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ μηνιαίως.
   Με τις λίγες γνώσεις Ιατρικής που μου απομένουν, παρ' όλη την προσπάθειά μου να τις διώξω κι' αυτές για να χωρέσουν άλλες, μπορώ να βεβαιώσω ότι το ποσό αυτό είναι αρκετό ακόμη για τον κάθε προγάστορα και δίμετρο.                                             
   Ας τα πάρουν και με τη νίκη!  
   Μπάμπης Δαμουλιάνος Ευαγγελάτος, συνταξιούχος του ΤΣΑΥ, Βριλήσσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: