Θέλομε να γίνωμεν ελεύθεροι και όχι να λεγόμεθα ελεύθεροι

ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ 26-12-1848

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

ΣΤΗΝ ΝΑΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ

Η Ναυσικά Αλιβιζάτου έφυγε για πάντα 
Μένει στην θύμηση μας το πάντα χαμογελαστό της
πρόσωπο και ο καλός της λόγος


.Η εξόδιος ακολουθία θα γίνει σήμερα Κυριακή και ώρα
 18.00 στον Ιερό Ναό Αγίου Διονυσίου στα Δαμουλιανάτα

Δυο λόγια από τον γιο της  Σπυράγγελο  από F B


Μανούλα μου γλυκιά και αγαπημένη ΝΑΥΣΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ εσύ πόνεσες και υπόφερες όταν με έφερες σε αυτόν τον κόσμο τώρα πονάω εγώ γιατί έφυγες για το μακρινό ταξίδι. Εφυγες μανούλα μου χαμογελώντας μέχρι την τελευταία στιγμή με περίμενες όμως να έρθω στο νοσοκομείο και να σου πιάσω το χέρι για να φύγεις σαν πουλάκι για τον παράδεισο.. Ξέρω εκεί που θα πάς θα σε περιμένει ο πατέρας μου δεν είναι πολλές μέρες που έφυγε και αυτός για τον παράδεισο δεν ήθελε να είναι μακριά σου αλλά ούτε και εσύ όπως μας έλεγες της τελευταίες μέρες .Αγαπημένη μανούλα μου με το υπέροχο χαμογελό σου οτι και να σου πώ είναι λίγα σε ότι έχεις κάνει εσύ για μένα. Θα γελάμε και θα χορεύουμε και θα καμαρώνεις από κει ψηλά για εμάς,μιάς που σου άρεσε πολύ ο χορός .Κακό δεν έχει κανένας να πεί για σένα γιατί ήσουν μια γλυκειά και χαμογελαστή γυναίκα..Ο Θεός σε άφησε πολλά χρόνια να ζήσεις και να γνωρίσεις παιδιά ,εγγόνια και δισέγγονα ήσουν μια ευτυχισμένη μάνα και γιαγιά...Να ευχεσαι για εμάς μαζί με τον πατέρα μου εκεί που θα πάς να μας έχει ο Θεός καλά.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ 
ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ.
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: