Θέλομε να γίνωμεν ελεύθεροι και όχι να λεγόμεθα ελεύθεροι

ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ 26-12-1848

Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ




Στην κοινοποίηση στο F B της  ανάρτησης

ΔΑΜΟΥΛΙΑΝΑΤΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΟΥ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

 Υπάρχει το παρακάτω σχόλιο

Αρίστος Αντωνόπουλος Όσο για τον σύλλογο εγώ χωρίς να ξέρω
ποιος κρύβεται πίσω από την σελίδα του χωριού
είμαι σίγουρος οποίος και αν είναι δεν έχει δώσει και δεν έχει βοηθήσει
περισσότερο από Εμένα μέσα στον σύλλογο...
 Οι πράξεις το δείχνουν άλλωστε...

Μεγέθυνση λέξεων δική μου
Δυο λόγια σαν απάντηση στο Κρύβεται

Η αψάδα τση νεότητας δικαίωμα δεν δίνει
στον καθένα εύκολα τις λέξεις του ν αφήνει

Αγαπητέ μου Άριστε με την λέξη που μου πες
μοιάζει σαν στη μούρη μου να φορώ μπαρμπούτες

Μια ζυγαριά χρειάζεται και κάποιον να ζυγίσει
ποιος λίγο η περισσοτερο εδώ έχει βοχτήσει  

Αν ρώταες τσου γύρω σου κάποιος καλά γνωρίζει  
ποιος  είναι διαχειριστής, το SITE ποιός ορίζει

Δεν είναι κάτι πρόσκαιρο μόνο για  εντυπώσεις  
εννιά χρόνια απ το χωριό κάνει ενημερώσεις

Ποτέ δεν επιχείρησα διαφήμιση να έχω
για ότι γράφω πάντοτε παρα πολύ ΠΡΟΣΕΧΩ  

Μην μείνεις άλλη μια φορά απορίες γιομάτος
Πολύ λίγα σου  έγραψα















ΝΙΚΟΣ ΦΕΟΦΙΛΑΤΟΣ

Κεφαλ Λεξικό
Αψάδα   ζωηρότητα,  θύμος
Μπαρμπούτες  Αποκριάτικες μάσκες
Βοχτήσει  βοηθήσει 

Δεν υπάρχουν σχόλια: