Θέλομε να γίνωμεν ελεύθεροι και όχι να λεγόμεθα ελεύθεροι

ΗΛΙΑΣ ΖΕΡΒΟΣ ΙΑΚΩΒΑΤΟΣ 26-12-1848

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

 

Αναδημοσιεύω τα παρακάτω γιατί πραγματικά τα θεωρώ
άξια αναφοράς
Είναι ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ  μου έλεγε απλά εκείνο το βράδυ
ο κ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ όταν τον ευχαριστούσα
Εγώ του απάντησα Δεν ξέρω πόσοι θα έκαναν κάτι τέτοιο
Καθημερινά απογοητευόμαστε από αυτά που βλέπουμε
και ακούμε  Ευτυχώς δεν είναι μόνο αυτά γιατι

 


 ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ  

Μια μικρή περιπέτεια μου ήταν αφορμή να διαπιστώσω
ότι στην δύσκολη εποχή που ζούμε ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Στο ταξίδι μας από Κεφαλονιά προς Αθήνα το Σάββατο
27-11-21 παρουσιάστηκε πρόβλημα στο αυτοκίνητο
Το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε στην διαδρομή  από
Κυλλήνη προς Πάτρα ενώ έβρεχε καταρρακτωδώς
Γρήγορα κατάλαβα ότι υπάρχει μηχανική βλάβη που
 χρειάζεται βοήθεια συνεργείου
Μια σπάνια βλάβη όπως εκ των υστέρων αποδείχτηκε
Αλλά σε ΛΑΘΟΣ ΜΕΡΟΣ ΛΑΘΟΣ ΩΡΑ
Στο αμάξι ήμουν με την γυναίκα μου Περίπου 5 το απόγευμα
άρχισε η μικρή περιπέτεια μας που ήταν η αιτία να  γνωρίσαμε
κάποιους καταπληκτικούς  ανθρώπους
Θα ξεκινήσω από τους αστυνομικούς του περιπολικού που
βρέθηκα κοντά μας  Ήρθαν δίπλα μας ρωτήσαν τι συμβαίνει
Τους εξήγησα  Μέσα σε δυνατή βροχή κατέβηκαν από το
περιπολικό και έσπρωξαν το αμάξι στην άκρη του δρόμου
Κάτι που θα ήταν από δύσκολο έως αδύνατο να το έκανα εγώ
Δεν γνωρίζω τα ονόματα τους όμως τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Ζήτησα οδική βοήθεια για μεταφορά τουλάχιστον στην Πάτρα 
Τηλεφώνησα σε 2 εταιρείες στην Πάτρα που δήλωσαν αδυναμία
λόγω καιρού και αυξημένων περιστατικών Τέλος η εταιρεία
DYNAMIC TRUCKS - ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
θα έστελνε Γερανό για μεταφορά στην Πάτρα
Ρώτησα τον κ Μπάμπη αν υπάρχει κάποιος μηχανικός που θα
μπορούσε να δει  το αμάξι όταν έφτανα στην Πάτρα
Μου έδωσε το τηλέφωνο του κ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΠΑΝΟΥ
Τηλεφώνησα στον κ Σπανό του είπα τι συμβαίνει και δέχτηκε
Η αρχική πρόβλεψη ήταν ότι το αργότερο 7 και μισή βράδυ
θα είμαστε στο Συνεργείο
Όμως λόγω καταιγίδας στην περιοχή και διακοπής της κυκλοφορίας
ο γερανός καθυστέρησε με οδηγό τον ΠΑΝΓΙΩΤΗ
Μέσα στην δυνατή βροχή  ο κ Τάκης (Παναγιώτης ΜΠΕΚΙΡΗΣ )έκανε
άψογα την δουλειά του και μας πήγε στην Πάτρα με ασφάλεια


Ο κ Αλέξανδρος μας περίμενε
Δεν είχα λόγια να ευχαριστήσω τον μέχρι εκείνη την στιγμή 
άγνωστο ΑΝΘΡΩΠΟ που βράδυ Σαββάτου μετα από μια
κουραστική μέρα ήταν εκεί να μας βοηθήσει
Διαπίστωσαν σε λίγη ώρα ότι ήταν και εξαιρετικός Μηχανικός 
Αφού εντόπισε την βλάβη μου είπε ότι το πρωί  θα εύρισκε
το ανταλλακτικό που χρειαζόμαστε
Έτσι ΚΥΡΙΑΚΗ πρωί  πράγματι η βλάβη επισκευάστηκε
Αν αναρωτιέται κάποιος για το κόστος
Δεν διέφερε από το κόστος μια ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΘΑ
ΕΝΕΡΓΟΥΣΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
 



ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΦΙΛΑΤΟΣ 

Το έχω δημοσιεύσει στο F B στο  Νίκος Θεοφιλάτος

 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όσους ανέφερες Ήταν όλοι ΥΠΕΡΟΧΟΙ
Όμως φίλε μου και σε ΣΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ που ανέδειξες αυτό το γεγονός